  • Data: 2009-06-29 08:04:07
    Temat: Re: OPIERZENIE - mam problem proszę o poradę
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h293t4$6c3$1@opal.futuro.pl...

    > Tam było tak zrobione z boków. Było miejsce na styropian i jest wciecie
    > tylko wystaje do przodu, bo nie było jeszcze styro z przodu.
    > Teraz są tynkarze i nie wiedzą. Było 2 dekarzy i chyba też sie nie znali i
    > ich popędziłem
    > Nie mam dekarza z zawodu

    To niech Ci tynkarze ladnie wykoncza do fali od frontu i niech zostanie.
    Ryzyko podciekania do gory jest raczej minimalne. W kazdym razie teraz i tak
    juz jakos nic nie poprawisza, bo sprawa wymaga troche pracy a bedziesz mogl
    sie przygladac jak sprawy sie maja nawet do przyszlego roku. Jezeli to
    sciana zachodnia to raczej poprawki nie unikniesz. Bedzie tak samo latwa jak
    teraz.

    Pozdro.. TK