  • Data: 2011-03-31 13:45:19
    Temat: Re: OT Ale powiem wam lepszy numer
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message news:in1r06$f6j$1@polsl.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Jest Pan żałosny.

    Żałosny to jest ten co kaleczy język :-) Nie masz szans w korporacji czy w
    mediach jak źle mówisz. Ja wiem, to jest temat tabu, bo wszyscy powinni być
    równi ale nie są. Jak kandydat źle wygląda, ma złą aparycję to go nawet
    selekcjoner nie wpuści do dyskoteki :-) Ja rozumiem, że temat jest drażliwy
    ale co zrobić. Możesz później skończyć studia z najlepszymi ocenami, a do
    pracy cię nikt nie bedzie chiał przyjąć :-)