  • 1. Data: 2011-03-29 20:39:05
    Temat: Ale powiem wam lepszy numer
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Powoli zostaję sam. Sąsiedzi mi się wyprowadzają i wieszają banery
    ***SPRZEDAM***
    Jak tak dalej pójdzie to w promieniu kilkuset metrów zostanę sam.
    Oczywiście kupujących brak.

  • 2. Data: 2011-03-29 20:43:00
    Temat: Re: Ale powiem wam lepszy numer
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Powoli zostaję sam. Sąsiedzi mi się wyprowadzają i wieszają banery
    > ***SPRZEDAM***
    > Jak tak dalej pójdzie to w promieniu kilkuset metrów zostanę sam.
    > Oczywiście kupujących brak.

    No ale kiki, badz człowiekiem, przestań robić te imprezy :-))))

    b.

  • 3. Data: 2011-03-29 20:46:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Powoli zostaję sam. Sąsiedzi mi się wyprowadzają i wieszają banery
    > ***SPRZEDAM***
    > Jak tak dalej pójdzie to w promieniu kilkuset metrów zostanę sam.
    > Oczywiście kupujących brak.

    A przypadkiem nie wytykałeś im co mają spartolone?

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-03-29 20:54:02
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
    > "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > A przypadkiem nie wytykałeś im co mają spartolone?

    Oh wytykałem :-) Ci od pomp ciepła już nie mieszkają. Pamiętam tylko, że
    stale rąbali drewno.
    Chyba się przedostatni właśnie wyprowadzał.
    Kiepska sprawa.

  • 5. Data: 2011-03-29 23:24:54
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 29 Mar, 22:54, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
> [...]
    > stale rąbali drewno.
    > Chyba się przedostatni właśnie wyprowadzał.

    Znasz powody tego ze tak uciekaja?
    Bo to moze syndrom "pierwszy dom na sprzedaż, drugi na costam a trzeci
    dla siebie" czy jakos tak?

  • 6. Data: 2011-03-30 05:10:08
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > Powoli zostaję sam. Sąsiedzi mi się wyprowadzają i wieszają banery
    > ***SPRZEDAM***
    > Jak tak dalej pójdzie to w promieniu kilkuset metrów zostanę sam.
    > Oczywiście kupujących brak.

    U mnie podobna sytuacja jest z ziemią... no i z mieszkaniami, w które
    ktoś tam zainwestował, bo myślał, że kokosy na tym zrobi...

    Ogłoszeń 'sprzedam działkę' od metra, a mieszkania stoją puste i
    ogłoszenia 'na sprzedaż'.

    Tylko, że oni chcą jakieś kuriozalne kwoty za te swoje nieruchomości...

    Ot przykład.

    Nade mną kawałek ziemi 70 arów facet chciał sprzedać za (sic!) milion, a
    jak się okazuje to dość, że to zadupie, to jeszcze działka nieuzbrojona
    i bez dostępu do drogi hahaha...

    Teraz podobno obniżył do 900 kawałków... chce ktoś kupić...??? dam
    namiary :-DDD MALOWNICZE MIEJSCE, a mpzp określone jako tereny pod
    budownictwo jednorodzinne. :-DDD

    Albo... Facet kupił budynek po jakichś biurach, zrobił tam kilka
    mieszkań i chce toto sprzedać. Obiekt stoi pusty. OKAZJA !!! tylko
    3700/m2 :-DDD, ale budynek ma jedno wspólne ogrzewanie [olejowe chyba] i
    jak ktoś jeden by tam zamieszkał, to nie wydoli na opał, bo będzie grzał
    pół budynku.

    Ot i takie są te inwestycje, a ceny odsprzedaży jakieś wariackie.

    pozdr
    Robert G

  • 7. Data: 2011-03-30 05:53:10
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > Powoli zostaję sam. Sąsiedzi mi się wyprowadzają i wieszają banery
    > ***SPRZEDAM***
    > Jak tak dalej pójdzie to w promieniu kilkuset metrów zostanę sam.
    > Oczywiście kupujących brak.

    A to teraz już wiem gdzie mają budować tę nową spalarnię śmieci i
    składowisko do recyklingu :)

    pzdr.
    rafał

  • 8. Data: 2011-03-30 09:58:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 29 Mar, 22:54, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    >Znasz powody tego ze tak uciekaja?

    Dosyć skrycie się wyprowadzają, tak żeby unikać kontaktu z innymi, jakby
    wstyd czy coś. Trudno powiedzieć.

  • 9. Data: 2011-03-30 10:03:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > U mnie podobna sytuacja jest z ziemią... no i z mieszkaniami, w które ktoś
    > tam zainwestował, bo myślał, że kokosy na tym zrobi...

    U mni stoi bliźniak 2 x po 122m2 chyba. Cena za połówkę już 300.000
    Cena poprzednia 695.000 za połówkę..
    Kupujących brak.

  • 10. Data: 2011-03-30 10:11:06
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > A to teraz już wiem gdzie mają budować tę nową spalarnię śmieci i
    > składowisko do recyklingu :)

    Tutaj się nic nie zbuduje. Drogi już praktycznie nie ma. Po zimie zdejmowali
    asfalt tą taką maszyną frezującą. Zapadliny są karygodne. Nie ma już dojazdu
    nawet do Biedronki :-)
    Jest totalna porażka komunikacyjna.
    Dziecko wożę do szkoły do miasta, bo nie wyobrażam sobie, że bym ją puścił
    do szkoły razem tubylczymi dziećmi :-( Cholera przykro to mówić ale tak
    jest.
    Wracam do miasta jak minie 5 lat żebym mógł sprzedać.