  • Data: 2014-05-04 12:56:21
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Proponuje sprawdzic wzrost gospodarczy, lub po prostu siegnac pamiecia
    > do lat 1988-2005 i 2005 - teraz. Porownaj sobie latwosc prowadzenia
    > firmy wtedy i po anszlusie. Dynamike wzrostu plac tez mozesz porownac
    > i koniecznie ilosc przepisow (to najprosciej - objetosc Dziennika
    > Ustaw w kolejnych latach). Ja rozumiem powtarzanie propagandy przez
    > brukowiec Michnika i TVN, im za to placa. Tobie tez?
    > Jak jeszcze wierzysz w korzysci wynikajace rzekomo z Polski w UE, to
    > spróbuj ustalic, wydawaloby sie, prosta rzecz: bilans - ile pieniedzy
> [...]

    chciałem zwrócić uwagę że te wszystkie obciążenia i utrudnienia nie mają nic
    wspólnego z wejściem do UNI, śmiem nawet podejrzewać że gdybyśmy nie weszli
    do UNI to było by sporo gorzej, prawo unijne w wielu wypadkach znacząco
    temperuje regulacyjne zapędy naszych debili w ministerstwach i urzędach.

    Oczywiście bardzo często uzasadnia sie kolejne bzdurne przepisy wymogami UNI
    ale jak sie podrapie dokładniej to sie okazuje, że to nasze oryginalne
    wymysły lub nadinterpretacja zaleceń unijnych.