    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Sun, 4 May 2014 20:17:00 +0200

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.xfcevyr5n0u1o8@moj...
    >Chceć chyba nie chcemy bo nasza klasa polityczna robi wszystko
    >aby tylko im dobrze było, niestety, a my nadal wybieramy najgorszy sort.

    alez pomyłka - władza moze i nie chce, pełna zgoda. Ale czy ty sie
    identyfikujesz z ta władzą? Wątpię :)
    Władza nie reprezentuje polaków tylko własne partykularne interesy, a co
    gorsza te interesy zbieżne są z kolonialnymi zapedami naszych sąsiadów.
    Jestesmy kolonią :/
    Takie tam białe murzyny.

    Zatem mówmy o polakach. I jesli naród uzna ze chce byc silny i dumny musi
    najpierw zidentyfikować przyczyny dla których jestesmy słaba kolonią z
    bogatą władzą i strzyżonymi obywatelami.
    Ja wciąż uważam ze przyczną takiego wyglądu polski jest dogadanie się w 1989
    strony postsolidarnosciowej z komuchami i stworzenie układu
    biznesowo-medialnego.
    Klęska było nieprzeprowadzenie dekomunizacji, jak to dobrze miec agenta jako
    prezydenta. Zamiast silnej polski zaczeto budowac panstwo kolesi z
    podstawowa funkcją strzyżenia baranow.

    I dzis na każdy własciwie temat, problem dzisiejszy moge smiało odesłac do
    1992 roku, gdy bolek rozpedzil jedyny sejm który mógł odwrócic bieg
    wydarzen.

    Zatem jak ktos mówi o biurokracji i uznaniowym prawie - no toteż tak ma być,
    władza rządzi i uznaniowością wspiera swoich, obcych niszczy.
    Państwowa kasa jest wydawana w sposób absurdalny z punktu widzenia państwa,
    ale jakze sensownie z punktu widzenie układu firm związanych z władzą.
    A potem nie ma kasy na słuzbe zdrowia itd...

    Edukacja zniszczona, bo przyszły polak ma być głupcem przezuwającym
    telewizyjną papkę. Kosciół jest atakowany bo jako jedyny moze dac sensowne
    moralne oparcie. Przemysł lekki sprzedany, przemysł ciezki zniszczony (bo da
    sie przestawic na produkcje zbrojeniową - bratnie narody sobie tego nie
    zyczą). Wymiar sprawiedliwosci - tu szefem powinna zostac sawicka, wziąć
    łapówkę na oczach kamer w sposób "niewinny" to mistrzostwo swiata...

    I tak mozna długo. A pan telewizor mówi ze to wszysko wina pisu....

    b.