  • Data: 2014-02-06 14:54:31
    Temat: Re: [OT] Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-06 13:30, Budyń wrote:
    > socjalistyczne poglądy nie wykluczają patriotyzmu, kaczor różne wady ma
    > ale patriotą jest.

    To, że pewnie ma dobre intencje nie oznacza, że nie będzie szkodził
    utrwalając socjalizm. Słaby to patriota, który szkodzi... choćby z
    naiwności.

    > hahahaha, wzieli bo mogli. - w początkowych latach 90tych wziąłeś? Ty
    > albo twój ojciec (nie wiem w jakim wieku jestes).

    Wzięli Ci, którzy mogli.

    > Deal przy okrągłym stole polegał na tym - my wam damy władze, a wy
    > pozwolicie nam sie uwłaszczyć i nie bedziecie ścigać.

    No tak, tak... to wszystko wiemy... tylko teraz *trzeba* jakoś z tego
    się wygrzebać.

    > Chciałbym. Na równych warunkach.

    Jeśli nie da się *dziś* komuś udowodnić czegoś przed sądem to NIC z tym
    nie zrobisz. Musisz zdzierżyć, że Ci ludzie będą mieli to czego się
    dochłapali.

    Ważne co dalej.
    Co dalej z najbiedniejszymi? Jaki system będzie dla nich najlepszy?
    Oczywiście wolnorynkowy.
    Socjalizm jaki szykuje nam PiS, który pewnie będzie rządził wkrótce, nie
    spowoduje polepszenia sytuacji... niestety.

    Póki co tylko NP jest alternatywą.
    Ewentualnie jakiś wspólny start NP+Narodowcy+Gowin i kto tam jeszcze...

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info