  • Data: 2014-02-06 17:24:34
    Temat: Re: [OT] Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ld0412$lfc$1@dont-email.me...

    > To, że pewnie ma dobre intencje nie oznacza, że nie będzie szkodził
    > utrwalając socjalizm. Słaby to patriota, który szkodzi... choćby z
    > naiwności.

    A kiedyż ten kaczor utrwalał socjalizm? Rządził na ostatnie 20 lat przez 2.
    Bo jakos mi umknęło - gdzie ten socjalizm?

    > No tak, tak... to wszystko wiemy... tylko teraz *trzeba* jakoś z tego się
    > wygrzebać.
    > Jeśli nie da się *dziś* komuś udowodnić czegoś przed sądem to NIC z tym
    > nie zrobisz. Musisz zdzierżyć, że Ci ludzie będą mieli to czego się
    > dochłapali.

    Być może nic im nie zrobimy. Ale być moze jak sie nadród wkurzy to ich
    powywiesza na gałęziach.

    Istnieje tez pewna możliwosc prawna - ci ludzie zyją z dziwnej symbiozy z
    państwem. Moze gdyby ich od tego odciąć, a wprowadzic pełne mechanizmy
    rynkowe, baaardzo prosty system podatkowy. Tak sobie mysle ze w zwykłej
    gospodarce rynkowej, bez ukrytych paragrafów pisanych drobnym druczkiem, oni
    by sobie nie bardzo poradzili. A to szansa dla normalnych polaków.

    > Socjalizm jaki szykuje nam PiS, który pewnie będzie rządził wkrótce, nie
    > spowoduje polepszenia sytuacji... niestety.

    Kazdy rząd który przestanie nas potwornie zadłużać będzie poprawą. A ten
    socjalizm w Pisie skąd ci sie wziął?

    b.