  • Data: 2014-07-15 13:27:17
    Temat: Re: OT Slider do kamery
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 13:04:13 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:

    > Chciałbym zrobić sobie coś takiego:
    > http://www.ebay.com/itm/New-Compact-40-100cm-Camera-
    Track-Dolly-Slider-ROLLER-Bearing-load-8KG-for-DSLR-
    /111127059052?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19dfb05
    a6c
    > Możecie naprowadzić mnie na jakieś rozwiązanie żebym nie musiał
    > toczyć/wycinać cnc itp.? Chciałbym wykorzystać jakieś gotowe systemy (do
    > szafy? karnisze? nie wiem skąd są te szyny, ale gdzieś to widziałem :)).
    > Długość ok 1,5m no i musi się ładnie, gładko ślizgać (aparat waży 2 kg).
    > Idealnie jak bym części dostał w budowlanym. No i cena oczywiście, gdyż
    > gotowe tego typu rozwiązania kosztują 350-1000zł...

    Mysle ze systemy karniszy, czy nawet szaf przesuwnych beda za lekkie, a tu
    potrzebna jest masa zeby to dzialalo lagodnie. Nie napisales nic o wymaganiach
    wagowych ale idealnie sprawdzilby sie np. tego typu wozek:

    http://allegro.pl/bramet-elementy-do-bram-przesuwnyc
    h-wozki-rolki70-i4424698534.html

    A zeby bylo ciszej:

    http://allegro.pl/wozki-wozek-do-bramy-przesuwnej-po
    liamidowe-70x70-i4372113374.html

    Do tego profil (w tym przypadku) 70x70x4 - wyciac przez srodek szczeline
    i bedzie pieknie jezdzic :)

    2 metrowy profil 70x70x4 bedzie wazyl ~16kg czyli kosztowal jakies ~40 pln.

    Mysle ze w miare tanio ale przede wszystkim solidnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.