eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-22 13:07:45
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-22 o 12:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Znaczy markety i banki jednak podniosą ceny, skoro ma być większa szansa
    > dla innych?

    Banki to odrebny temat. Umowmy sie, ze i tak by to zrobily. Poza tym, co
    widac po zyskach wcale nie musza.
    A markety to dosc gleboki temat. To co napisales to uproszczenie.
    Mechanizmow tu jest wiecej. To, ze moze byc drozej w marketach wcale nie
    znaczy, ze bedzie gorzej dla nas. Osobiscie uwazam, ze towar powinien
    byc drogi a nie tani.

    > Mówisz, ze od przekładania z kieszeni do kieszeni rośnie PKB?

    Nie ja tylko teoria mnoznika w podstawach ekonomii.

    > Wiadomo jak będzie, Szydło wcześniej rządziła tylko gminą, zadłużyła ją
    > na potęgę.

    > Możesz jaśniej jak się owo promowanie "nienaszych" odbywało?

    Do biedronki jedzie ciagnik z naczepa do sklepu za rogiem samochod
    osobowy. Jeden odliczy VAT od paliwa i czesci zamiennych, drugi tylko od
    czesci zamiennych 50%.

    > I rzeby te wredne Dodapomoce i Zera przestały donosić do hujni na polskje!

    Ze jak?

    Pozdro.. TK