eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-23 16:34:36
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > no biorę
    > 2 dorosłych czyli 2x1355 = 1355zł/osobę
    > 2+1dziecko 903zł/os; (bez programu 500+) 903zł/os
    > 2+2 802zł/os; (bez programu 500+) 677zł/os
    > 2+3 742zł/os; (bez programu 500+) 542zł/os
    > 2+4 701zł/os; (bez programu 500+) 451zł/os
    >
    > gdzie ty widzisz ZYSK rodziny patologicznej z robienia dzieci, extra kase do
    przepicia? Kazde nastepne dziecko to MNIEJSZY dochód na osobę i mniejsza kasa do
    przepicia.
    > Znaczy sie opowiadasz jakies lemingowe mity :-)

    sorki, ale pomyliłeś arytmetykę z życiem. Pokaż mi rodzinę, która tak
    liczy? Dla kogoś kto ma 100 miesięcznie po opłatach 500 brzmi jak manna
    z nieba. Więcej praktyki mniej teorii

    > maxa obejrzałes? https://www.youtube.com/watch?v=isFt_OuOONc

    a po co mam idiotę oglądać?

    --