eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-23 20:25:42
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n7vtm4$ps3$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-01-23 o 08:45, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Misiek, banki oglosily podwyzki kiedy nikt nie wiedzial napewno czy podatek
    >bedzie a tym bardziej w jakiej wysokosci.

    Zarty.

    >Bo duzy zysk bez ryzyka da sie podzielic. To widac po liczbach.

    No i znów twierdzisz, że coś wiesz, a gdy zapytam byś pokazał te widoczne
    liczby odpowiesz, tego nie wie nikt.

    >No widze. Co Ci sie nie zgadza? Pulapka parcia na najnizsza cene, czy to ze
    >jak marketom lepiej to nam gorzej?

    Ja ci tylko wskazałem, że dyskutujesz w tym wątku z radkiem podczas gdy ty
    twierdzisz, że nie rejestrujesz na wieczność.

    >Napewno nie pisuaru. Ja nie wiem jak bedzie bo nikt nie wie.

    Jak to nikt, ja wiem. Za cztery lata będziesz wieszał psy na pisie, tak
    będzie.

    >Wiecej tu Twoich stwierdzen opartych na dziwnych zalozeniach niz dyskusji.

    Jakich założeniach? Zaczniesz kiedykolwiek pisać konkretnie?

    Mowa jest o odliczaniu vat'u.