eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-24 15:00:16
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 13:34:08 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Zgadza się. Mogą chodzić do szkoły na zmianę w jednej parze butów, spać
    > w jednym łóżku itp itd. Racz zauważyć, że wspomniane przez Ciebie
    > "oszczędności" wynikają z biedy. Po wojnie też (dorosły) syn potrafił
    > zakładać do roboty kapotę ojca, czy dziadka, bo tak było taniej. Czy
    > obecnie też tak robisz?

    Nie mam dzieci wiec nie robie. Ale mam znajomych, ktorzy maja >1 dziecko i
    starszy prawie zawsze chodzi w ciuszkach po mlodszym. Ba, nawet starszy
    chodzil w ciuszkach po swoim wujku. Rodzina z dochodem 10k+ (prawnicy) :)
    Nie widze w tym nic zlego, skoro ciuszki jak nowe i niezuzyte.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.