eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Thu, 4 Feb 2016 12:02:39 +0100
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>

    W dniu 2016-02-04 o 11:30, Budyń pisze:

    > ty to jestes twardziel korwinista :-) No to hipotetycznie - gdybys w wypadku
    stracił wzrok - z czego sie utrzymasz gdy nie będzie żadnych zasiłkow?

    > gdyby jeszcze zostały wydane sensowniej - duzo z tego zostało po prostu zmarnowane.
    > A długi - platformerska mafia zadluzala sie tylko i wyłacznie dla pudrowania
    problemu i trwania przy korycie. Nie dzialalo bo nie mialo prawa dzialac.

    nieuczciwie transferuja zyski za granice

    > ja to za bardzo nie mam pojecia jaką metodą zapewnic aby podatki były płacone
    uczcwie -ale to nie znaczy ze problemu nie ma, ciekaw jestem co wymyslą - i czy w
    ogóle wymyślą.

    > jestem za.

    > to pis obnizal podatki a niby liberałowie podwyższali. Pozyjemy zobaczymy.

    Moglby na olimpiade dla niepelnosprawnych, ale to tez tez przeciez nie. :-)

    Pozdro.. TK