eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-07 20:24:14
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 20:15:27 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    wyboru "urodze dziecko do 2019roku", "brałam juz udział w 2letnim okresie oczekiwania
    na dziecko" i stosowny ptaszek.

    > Ale ktos potem to musi przetworzyc, zweryfikowac i sprawdzic. I tak nam wlasnie
    > rosnie od wielu lat armia urzednikow, ktorzy robia bezsensowne rzeczy.

    Co sprawdzic? Pani daje ptaszka za chce, za dwa lata albo sie wykarze peselem nowego
    dziecka, albo daje ptaszka ze skonczyla brac udzial w takim programie.
    System informatyczny wyrzuci raport, burmistrz go podpisze i koniec. Jacy urzednicy?

    b.