eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-07 20:20:30
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 20:14:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    promowaniem do kolejnych klas nawet najgorszych uczniów, co przekłada się na
    systematyczny spadek poziomu nauczania.

    pojedynczego ucznia on proponuje rozwalic caly system, któy w koncu w prosty sposób
    mozna uzdrowic.

    > Ale gdzie go wyrzucisz, jak jest obowiazek nauki? Do innej szkoly? :-)

    no dokladnie - do specjalnej. Zresztą moznaby ustawowo uznac aby dzieci-dekle dostały
    orzeczenie o niezdolnosci do nauki i tylke te wyrzucano.
    A korwin jednym hasłem by cały system spier... z powodu jakiegos promila dekli.
    Znaj proporcje mocium panie.

    > Moja zona pracowala w kilku szkolach przez pare lat - miala OBOWIAZEK
    > przepuszczania wszystkich uczniow do nastepnej klasy zeby nie psuc statystyk
    > szkole, bo m.in. od tego zalezaly finanse. I chcac nie chcac musiala baranow
    > przepuszczac :)

    tak jest cały czas od kilkunastu lat. To sie da naprawic bardzo prosto własnie tymi
    finansami -tak aby szkoła nie była karana za wysokie wymagania. Nie trzeba psuć.

    b.