eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-10 13:15:45
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lutego 2016 12:58:52 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > pis sobie przegłosuje co zechce, a kukiz sobie przegłosuje... nic.

    No wlasnie.

    > ty zdaje sie biznesmen jestes? prowadzisz negocjacje z partnerami biznesowymi czy
    wychodzisz jesli tylko wychodzi ze po twojej myśli nie bedzie 100% twoich pomysłów?
    Zapewne nie.

    Dyskusja na mownicy to wlasnie sa negocjacje :) Przeciez facet nie wyszedl
    z sali sejmowej tylko dyskutuje. Co wiecej ma zrobic skoro pis i tak zrobi
    co zechce sam? :-)

    > Przeciez na tym zwykłe kompromisy polegają, ja tobie cos, ty mi cos. Kukiz powinien
    pojsc do kaczora byc moze nawet z propozycją formalnej koalicji i popieranie pomysłów
    pisu nawet tych które mu sie nie podobają.

    Ale po co, skoro kaczor nie potrzebuje zadnej koalicji zeby rzadzic samemu:-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.