eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-15 00:39:00
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n9r0ko$ovm$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-02-08 o 23:23, Ghost pisze:

    >No to podaj jakies liczby - podyskutujemy.

    Dopiero co podałem w innym miejscu

    http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/7,136156,1961048
    0,mialy-byc-problemy-w-polskich-bankach-i-juz-sa-bed
    zie-program.html

    Przed BOŚ swoje wyniki za 2015 pokazały już Pekao SA, mBank i ING Bank. Zysk
    mBanku w ostatnim kwartale 2015 był taki sam jak rok wcześniej, a zysk ING
    spadł o 10 procent. Zyski za cały rok i w mBanku i ING przekroczyły miliard
    złotych i były minimalnie większe niż rok temu. Pekao SA zarobił 2,3 mld
    PLN - o 15 procent mniej niż w 2014.

    Gdzieś czytałem że cała branża zanotowała w Polsce zysk niższy o 30%.