  • Data: 2014-07-23 07:23:34
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-22 15:46, k...@g...com pisze:

    > Chyba zacznę zbierać z grupy informacje o pobocznych kosztach
    > posiadania domu. na razie obowiązuje mit że jest o wiele tańsze niż
    > mieszkanie w wynajmowanym dużym mieszkaniu bo płaci się tylko jakiś
    > groszowy podatek. Mamy trzy koty. Ich jedzenie kosztuje minimum 100
    > złotych miesięcznie. Utrzymanie dwóch dużych psów będzie
    > proporcjonalnie sporo więcej kosztowało.

    Jak masz dom to czasami nie ma ustawowego obowiązku posiadania słonia,
    wielbłąda i dwóch żyraf?
    A jak dom na wsi to jeszcze kozę, dwa kogutki i pięć kaczek?

    Jak widzę na siłę próbujesz usprawiedliwić swoją niemoc posiadania domu :)

    Co zaś się tyczy hodowania kotów w bloku to uważam to za szczyt
    idiotyzmu. Możesz mówić co chcesz, ale koty po prostu śmierdzą. Choćbyś
    po każdym się załatwieniu kota wymieniał piasek na nowy to i tak jak się
    wchodzi do mieszkania, gdzie są koty to czuć ich mocz.
    Bywa też, że koty i psy są utrapieniem dla sąsiadów. Koty i psy są
    zwierzętami, które znaczą swój teren i dlatego sikają pod drzwiami, na
    wycieraczki.
    Jak mieszkałem w bloku to miałem sąsiadkę, która miała dwa psy. Każde
    wyjście na dwór z tymi psami to był ogromny jazgot zarówno tych psów jak
    i sąsiadki, która krzycząc na te psy próbowała je uciszać.