  • Data: 2012-09-06 12:10:52
    Temat: Re: Ocieplac, nie ocieplac - pokoj nad garazem
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1twirxtgx8xjr$.1riqqxgs00kl9.dlg@40tude.net...

    > A jak z komfortem cieplnym w tym pokoju u Ciebie? Czy w mrozy podloga
    > miala
    > znosna temperature?

    Dałem tam większe grzejniki. Do tego dwa grube dywany na podłogę.
    Wolałem dać większe grzejniki w pomieszczeniach
    niż grzejnik w garażu- choć trzeba powiedzieć, że jednak jakiś grzejnik
    w garazu w bryle domu być powinien.
    Poddasze u mnie ma małą bezwładność cieplną, więc jeden grzejnik
    może być nawet wyłączony- w razie potrzeby włączenie sprawia szybkie
    nabranie temperatury.

    > Co do izolacji scian - te dzielaca dom od garazu mam ocieplona, a druga
    > jest ocieplona od zewnatrz, wiec od srodka chya juz sobie podaruje.

    Ważne jest ocieplenie ścian między garażem a domem.
    Jeśłi ocieplenie jest, to ocieplać od strony garażu nie ma potrzeby.
    T.