    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie poddasza przed tynkowaniem?
    Date: Mon, 4 Jan 2010 23:26:38 -0800 (PST)

    On 4 Sty, 23:32, "Aga R" <a...@g...pl> wrote:
    > Czy to jakis problem ocieplac poddasze przed tynkowaniem scian wewnetrznych?
    >
    > Ktos mi powiedzial ze duza wilgoc bedzie po tynkowaniu, ze welna nasiaknie,
    > ale wydaje mi sie ze
    > jak latem beda tynkowac to nie ma zaczenia, a nawet jak troche przejdzie
    > wylgocia to wyschnie, okna beda otwarte i tak, wole jednak zapytac

    Ja tak robilem, tzn ocieplałem przed tynkowaniem bo tynkowałem w
    lutym.
    Folii nie dawałem bo planowałem drugą warstwę wełny w późniejszym
    terminie.
    I tak nie masz do czego przymocować folii bo nie masz stelaża a
    stelaża nie zrobisz bo nie masz tynków :)
    Wełna u mnie na pewno wyschła (jeżeli w ogóle zawilgotniała) bo sufity
    robiłem dopiero w lipcu.

    > pozniej bede dawal na welne 20cm folie i teraz pytanie czy dac ja przed
    > tynkowaniem czy po tynkowaniu jak wyschnie?
    > na ta folie przyjdzie kolejne 5cm welny

    Nie dawaj folii pomiędzy wełny, co najwyżej membrane ale szkoda kasy.

    Pzdr
    QbaB