  • Data: 2009-10-02 08:50:20
    Temat: Re: Ocieplenie dachu - krokwiowe koncepcje
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d2a73611-80a1-4e15-82da-

    >Prześlij namiary jak możesz...

    Moge sie dowiedziec o producenta, reszta namiarow nic Ci nie da, bo to
    lokalna hurtownia.

    >Tak się tylko zastanawiam, czy jak się to wszystko tak ładnie
    >wypoziomuje, a potem da wełnę, to czy dach uginając się (pewnie
    >minimalnie ale jednak) nie zepsuje nam tej idealności?
    >Tak strzelam bo pewnie nic takiego złego sie nie dzieje, a to jest
    >tylko wytwór mojej wyobraźni.

    Mysle, ze standardowa konstrukcja z welna nie ma wplywu na ugiecie dachu. To
    chyba jest relatywnie lekkie. Wiecej ugnie wiatr wiejacy i z tym ta
    konstrukcja sobie radzic musi, powinna raczej.

    >Z innej beczki, ... słyszałem że ocieplenie potrafi "zjeżdżać". I nie
    >dotyczy to samej wełny, tylko całej konstrukcji. No bo wszystko jest
    >podwieszone pod kątem prostym do krokwi, a nie pionowo, więc
    >grawitacja potrafi to "naprawić". Pewnie dotyczy to w mniejszym
    >stopniu grzybków (bo sztywniejsze), ale jednak ryzyko jest. Tym
    >bardziej że pchamy tam tyyyyle wełny.

    Grzybki w tym temacie pewnie beda sztywniejsze, bo i przykrecane rownolegle
    do krokwi co najmniej dwoma wkretami. Jeszcze nie slyszalem zeby taka
    konstrukcja komus "zjechala", ale problem faktycznie moze istniec. Tym
    wiekszy im wiecej welny na konstrukcji bedzie lezalo. Ostatecznie plyta
    gipsowa gdzies tam na dole bedzie sie opierac przynajmniej w wiekszosci
    przypadkow i nie powinno byc tak zle.

    >Sprzedajesz?

    Tego akurat nie, ale moge. Uklad jest troche inny, biore tam inne rzeczy.
    Maja w kazdym razie tez wszystko co potrzebne jest do takich konstrukcji i
    kupuje to dla siebie. Gdybys mial problem z zakupem tych grzybkow, moge Ci
    ulepic paczke po kosztach kiedy bedziesz potrzebowal a ceny maja jak mi sie
    wydaje bardzo dobre.

    Pozdro.. TK