  • Data: 2016-08-22 14:34:55
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:13:29 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Nie niemiec tylko moj najlepszy kumpel - nie musi dzwonic >bo slucha czesto na zywo
    ;-)
    Najlepszy kumpel pozbył się kłopotu Twoim kosztem znaczy się. Niemiec może do niego
    dzwoni?;)

    > Nawet jakbys przysiegal na glowe swojej matki to nie uwierze, ze wzgledu
    > na to, ze to multipla ;-)
    Dlatego dzwoni. Z Multiplą trudno się rozstać;)

    > samochod to tylko narzedzie do przemieszczenia sie z punktu A do B.
    To co się Multipli czepiasz?;)

    > Emocji to mi dostarcza jazda na moto.
    Emocji to to pewnie dostarcza jazda Bolidem Młodych Wieśniaków. Do tego dresik,
    odpowiednia fryzura, brak kierunkowskazów i już oczyma wyobraźni Adama na trasie
    widzimy, do tego obowiązkowo duży piesek musi być- jakiś z ras agresywnych z reguły
    Łokieć od zimna nie boli?