  • Data: 2016-08-28 10:30:37
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 18 Aug 2016 23:11:36 +0200, Mateusz Bogusz

    > Napisz coś więcej proszę, bo już od kilku osób usłyszałem taką sugestię.
    > Ale facet np. w Drutex powiedział "... ja to sprzedaję, ale prywatnie
    > odradzam.". Jakie zalety, wady? Myszy spod styropianu nie będą włazić?

    I prawidłowo. To się nie opłaca. Kotwy i taśmy tego systemu są przeraźliwie
    drogie -- przekładając to na oszczędności wynikające z braku mostka
    termicznego nie ma szans na zwrot w sensownym czasie.

    Dlatego ostatnio po prostu wysuwają okna o 2-3cm w ocieplenie na
    standardowych mocowaniach. Likwiduje to trochę mostek bez drenowania
    kieszeni inwestora. Mnie też zaproponowano takie rozwiązanie.

    --
    Pozdor
    Myjk