  • Data: 2016-08-29 11:53:36
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-27 o 09:14, Budyń pisze:
> [...]
    podaje wciąż nowe dane by sie bronic - no to mu zarzucacie ze uprawia exhibicjonizm.
    A gdyby tych danych nie podawał, to byście stwierdzili, ze kłamał bo nie ma nic na
    swoją obronę.

    gazu spadło mi dwukrotnie (co brzmi zasadniczo rzeczywiscie malo wiarygodnie). No to
    ja sie moge grupowo uzewnetrznic i to udowodnic (za flaszkę!). (ktos sie zaraz
    przypnie ze to baaardzo zle pokazywac rachunki za gaz). adam nie ma tak oczywistych
    dowodów a tylko probuje sie bronic ze nie sciemnia.

    > owszem, jesli mi sie zarzuca kłamstwo to się przejmuję. Niektórzy sie przejmują.

    Tu na grupie?
    No to dawaj skany faktur z adresem i personaliami. Zeby nie bylo, ze
    sasiadki ogrzewajacej bude dla psa. Na ile jestes w stanie sie obnazyc
    zeby jeden z drugim uwierzyl? Zeby jeszcze mieli wplyw na Twoje zycie to
    mozna by sie zastanawiac, ale tu?

    > Jak reagowac to inna sprawa i kwestia możliwosci obrony.

    To jest sprawa kluczowa w tym przypadku. Po jaka cholere bylo w ogole
    wyjezdzanie z tematem?
    Dowodzenie jednego rodzilo kolejne zarzuty, ktore zaczely sie mnozyc a
    nie odwrotnie.

    Pozdro.. TK