    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie od wewnatrz. Doktorat punktu rosy.
    Date: Sat, 31 Oct 2009 13:21:32 +0100

    Órzytkownik "Tornad" napisał:
    > Na grupie fizyka toczy sie zazarta dyskusja na temat ostatecznego
    > wyjasnienia
    > zderzaka Lagiewki. Nie da sie tego czytac. Gosciu udowadnia ze jak
    > przywalisz
    > autem w drzewo to sie zabijesz. Ale jesli bedziesz mial w tym aucie
    > zainstalowany zderzak Lagiewki (jakas kolko wprawiane w ruch obrotowy
    > zebatka)
    > to nawet pasy bezpieczenstwa mu nie beda potrzebne bo samochod wytraci ped
    > czy
    > poped...

    zdeżak łagiweki to fikcja dla głąbów nie znających fizyki i matematyki, coś
    podobnego jak bajeczka o perfetum mobile, czy czarownicach:O)
    każdy kto zna przynajmniej podstawy fizyki wie że to bzdura, bo zeby
    wytracić pęd samochodu wystarczy wielki zdeżak z gąbki, nie trzeba żadnych
    cuduf z kołąmi zębatymi i zamachowymi, a każdy kto ma jeszcze ze dwie szare
    komurki pod czaszką wie że dla człowieka zabujcze jest przyspieszenie, a nie
    ma cuduf żeby wychamować auto nie zmieniając jego prędkości:O)

    :> Rece opadaja... Czyzby w Polsce, gdzie na wzor hamerykanski wprowadzono
    > reforme szkolnictwa mialo dojsc to tego samego?

    w polsce już daaawno jest gożej, tylko propaganda u nas wciska ze jest
    odwrotnie:O)
    u nas tylko się na ortografii ponoć znają:O)

    > I na nic moje uwagi, ze na Marsie i innych planetach tez w kilku ubieglych
    > latach temperatura sie podwyzszyla a tam krowy bakow nie puszczaja...
    > Panowie
    > naukofcy dostaja duze granty aby te teoryje udowadniac...

    każdy wie że zmiany temperatury na ziemi zależą wyłacznie od aktywności
    słońca:O)