  • Data: 2010-01-05 21:58:41
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza - 45 cm wełny - jak zrobić ?
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hhvk23$ij0$1@news.onet.pl...
    > Witam !!
    >
    > Buduje domek i mam w planach (głowie) ocieplenie poddsza 3x15 cm wełna.
    >
    > Standardowo 15 cm w krokwie... a pózniej ??
    >
    > ma ktoś jakiś pomysł jak (czym) opuscic stelaż pod GK aby był 30 cm od
    > krokwii ??
    >
    > Za wszelkie rady w stylu - po co tyle, 30 cm wystarczy - z góry dziękuje
    > ;) Chodzi o konkretne rozwiązania - jak to zrobić?
    >
    > A może robił ktoś ??
    >
    > Pzdr.
    > Marcin W.
    Zrobisz to na wieszakach obrotowych ze sprężyną aczkolwiek nie wiem jak sie
    ma to do odporności ogniowej myśle że aby zapewnić odporność powinno się
    chyba stosowac wieszak obrotowy z noniuszem musiałbyś uderzyc z takim
    pytaniem do producenta .Jak to wygląda znajdziesz chociażby tu
    http://www.metpol.pl/pdf/zastosowania.pdf
    pozdrawiam

    4661 (20091204) __________