  • Data: 2010-01-06 13:53:01
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza - 45 cm wełny - jak zrobić ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hi2397$u8k$1@news.onet.pl...

    > sumieniem polecać swojego wykonawce.
    Każdy tak chce ale w praktyce bywa różnie

    > Dobry wykonawca musi zapłacić dobrze swoim pracownikom - dlatego niestety
    > musi "kasować" więcej niż kiepska ekipa. Czy jestes w stanie to zanegować
    > ??

    Co tu negować. Nie znam widocznie żadnych "Dobrych wykonawców"
    Miesięcznie widuje po kilkadziesiat zaswiadczeń o zarobkach/ wyciągów z kont
    moich klientów
    Są tam tez pracownicy firm budowlanych
    Wynagrodzenia marne.

    > Developerka - najtańszy wykonawca i budowa w pół roku od wjazdu koparki do
    > powieszenia firanek przez klientów ;)

    To fakt.
    Chociaz ja budowałem dla siebie i firanki powiesiłem po 8-9 miesiacach.
    Kwestia dobrego zorganizowania prac i dogrania wykonawców

    > Kierownik (def. wg. inwestora)- osoba niesłusznie chcąca zapłaty za swoją
    > pracę, osobnik służący do uzupełniania dziennika budowy i załatwienia
    > spraw papierkowych. Wszelkie wizyty na budowie niemile widziane ze względu
    > na dodatkowy koszt dojazdu i sprawdzanie poszczególnych etapów budowy.

    I to jest poprawna deffinicja. Niestety 99% kierbudów postepuje jak wyżej-
    czyli wypełnienie dziennika budowy itp
    Mój za dodatkowe wizyty nic nie kasował ale i tak olewał sprawę i
    wszystkiego wolałem dopilnować sam.

    Krzysiek