  • Data: 2011-10-26 13:25:03
    Temat: Re: Ocieplenie podłogi na gruncie
    Od: hk <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-26 14:41, Kris pisze:

    > Pisałem już kilkakrotnie że moim zdaniem taka folia na chudziaku
    > przynosi więcej szkody jak pożytku. Jakby jej nie było to wilgoć wsiąkła
    > by w chudziak i niżej a tak jest tylko kłopot. To samo z np jak się woda

    No dobra, a u mnie folia była na chudziaku w piwnicy tam gdzie stawiali
    ściankę działową i na stropie tam gdzie były mury nad parterem. Taka
    folia typu izolacja Muzimer, zamiast papy i lepiku. I pod tą folią
    wszędzie jest mokro. Nie wiem, czy to po tynkowaniu wilgoć, ale chudziak
    i strop wszędzie suche, a pod folią mokre - jakoś wsiąkać nie chce a
    odparować nie może.
    I nie wiem czy to tak dobrze jak woda z pękniętego wężyka przeleci przez
    posadzkę i styropian na chudziak czy na strop - czy nie lepiej żeby
    styropianu, wełny czy co tam ludzie dają raczej nie moczyła - tylko
    została w posadzce.