  • Data: 2009-03-01 20:15:39
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:b8075a8a-28ff-4f89-9ba9-b9fa93653aae@o11g2000yq
    l.googlegroups.com...

> [...]

    Jak byłem przy partaczach to kleili dookoła ale jak jechałem sobie to kleili
    na placki, bo ich przyłapałem i nie wiem ile mam na placki, a ile szczelnie
    ale wiem jedno, że uciekli jak szczury i sąd cywilny ich poszukuje i nie
    może doręczyć pism. Winni mi są za naprawe ocieplenia, które robili, a ja
    jeszcze musze wykonać jedno podejście i rozwalić w lecie nieco styropianu.
    Właśnie są gdzieś przewiewy pod styropianem i kamerą termowizyjną tego nie
    widać gdzie jest placek, a gdzie szpara, natomiast znalazłem wiele
    narożników z pustymi przestrzeniami na wysokości 50 lub 100cm gdzie
    brakowało długości i dokleili coś tak, że pod narożnikiem jest pusto.

    Ocieplania trzeba wyjątkowo pilnować i nie wiem czy nawet nie stać nad nimi
    cały czas i każdemu patrzeć na ręce, dosłownie.
    Ta szczelina za styropianem to czyjś chory sen. Ocieplenie jest skuteczne
    jak szczelnie przylega.