  • Data: 2013-12-12 13:53:52
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu w garażu - czym?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 12:06:55 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > O pożarze pisze. Zdarzają się pożary.

    Dobrze mowisz ale w kontekscie styro w pomieszczeniach mieszkalnych - niektorzy
    ocieplaja np. poddasze styro. Ja jestem temu przeciwny - jak pozar wybuchnie
    w trakcie snu to moze sie skonczyc tragicznie. Ale w garazu?? :)
    Pomijajac fakt ze w garazu u mnie za bardzo nie ma sie co palic (podloga
    z gresu, szafki / polki metalowe, na polkach glownie jakies metalowe narzedzia)
    to nawet jakby cos sie chajcnelo to nigdy nas to nie zaskoczy na tyle zeby
    zaistnialo jakies wielkie niebezieczenstwo - chyba ze ktos sypia czasem
    w aucie (jak go zona wypierniczy po zakrapianej imprezie np. ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.