  • Data: 2009-03-15 01:43:58
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gph46o$afh$1@inews.gazeta.pl...
    > P.S.
    > Jestem instalatorem i wszystko na temat instalacji elektrycznych mam w
    > przysłowiowym palcu.
    > Jednak jak czytam tego typu wypowiedzi jak Twoje to odechciewa się
    > udzialać jakiejkolwiek pomocy.

    Słuchaj. Ciebie nikt nie pytał o zdanie, to po co się wychylasz?
    Chcesz się dowartościować? Zaistnieć? Zwrócić uwagę, że jesteś zerem
    dlatego, że nikt nie jest wart objawienia Twojej wiedzy?
    Niby mógłbyś, ale w imię zasad ostentacyjnie mówisz nie? To ma zrobić
    wrażenie na miernotach czytających Twój blog, czy na kim?
    Kogo to obchodzi co mógłbyś zrobić, ale nie zrobisz?
    Pytałem ludzi inteligentnych, a nie aroganckich dupków jak Ty, którym się
    wydaje że mają wiedzę absolutną.
    Siedź pod miotłą i nie rób sobie obciachu.
    Jest sobie takie zero i wyskakuje, że mogłoby coś powiedzieć, ale nie powie
    bo nie.
    Wracaj do piaskownicy szczeniaku.
    Mamy w dupie to, co mógłbyś zrobić dla ludzkości, ale nie zrobisz w imię
    swoich popieprzonych dziecinnych zasad. Miernoto...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/