    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Date: Sun, 15 Mar 2009 11:53:06 +0100

    wiadomości news:bm6z9fauewp7$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, może opowiesz jak Cię Konrad Brywczyński zgasił na pl.pregierz,
    > jakżeś próbował swoją 'wiedzę' na temat ustawy o ochronie danych osobowych
    > brylować?

    Może lepiej sam się pochwal jak Ciebie załatwił Piotr Dynda za Twoje
    chamstwo na grupach dyskusyjnych.
    Opowiedz wszystkim dlaczego już nie piszesz swoich wypocin grupowych w
    pracy. Opisz jak Cię wyprostował preses firmy, w której pracujesz. Jakie
    dostałes ultimatum.
    Dlaczego przeciwko Tobie zostały skierowane do sądu pozwy za pomówienia i
    działanie na szkodę firmy.
    Opowiedz też czym Ci to grozi.
    Pochwal się też jak potraktowała policja twoje żądania ujawnienia sprawców,
    rzekomych pomówień twojej osoby.
    http://trzypion.oldfield.org.pl/pbb/Lawa/Lawa%20Skar
    ga%20do%20policji.pdf
    Napisz także dlaczego jesteś pośmiewiskiem na Joe Monster.
    http://www.joemonster.org/link/pokaz/7318/Ciekawa_sk
    arga_na_obrazanie_w_internecie
    Napisz też, dlaczego teraz w wielkiej bezsilności nękasz Piotra Dyndę,
    wypisując bzdury i oczerniając go na grupach dyskusyjnych oraz portalach
    społecznościowych.
    Dlaczego za największe swoje życiowe osiągnięcie uznajesz chamskie pyskówki
    z Piotrem, prezesem QMC http://www.goldenline.pl/adam-plaszczyca .
    Bo jesteś nikim i trafiłeś na twardego przeciwnika, który Ci złoił tyłek i
    nie wstydzi się Ciebie nazwać po imieniu :)
    Masz rozum przedszkolaka, czego dowodem jest Twój niezwykle wyrafinowany i
    cięty dowcip na poziomie sześcioletniego dziecka oglądającego bajki z lat
    80-tych.
    Na tym poziomie zakończył się Twój rozwój umysłowy Adasiu.

    Co do Konrada to on przedstawił swoje racje, a ja swoje. Kto tu ma rację ?
    Każdy z nas uważa, że ma rację i każdy ma do tego podstawy, albowiem
    interpretacja prawa nawet w sądach jest różna. Zauważ też, ze Konrad jest
    jednym z niewielu, którzy podzielają Twoje zadnie. Tych, którzy je
    podzielają można policzyć na palcach jednej ręki. Moje zdanie w tamtym wątku
    zaś podziela kilkadziesiąt osób. W odróżnieniu od Ciebie nie uważam, że
    jestem nieomylny. Zapewne i tak wiele zależy od interpretacji tego prawa
    przez sądy.
    Zatem nie wiem o czym piszesz, pisząc że mnie zgasił. Jak widzę Ty uważasz
    każdego za sprzymierzeńca, kto podziela Twoje zdanie, nawet jeżeli jest
    błedne, a każdy kto się Tobie sprzeciwia jest wrogiem. Jak Ci się uda
    znaleźć kogokolwiek, kto podziela Twoje zdanie to uznajesz za wielki sukces
    :)
    To dlatego, ze niewielu nie wie kim naprawdę jesteś.

    Nie rozumiem po co tu przyłazisz, skoro nie masz nic do powiedzenia w
    temacie grupy budowlanej. Idź sobie stąd i nie smrodź tutaj.
    Tu nie chcemy takich jak Ty. Ludzie budujący nie mają czasu na takie
    pierdoły.

    Teraz sobie pisz co chcesz, bo nie mam zamiaru dalej podtrzymywać z Tobą tej
    polemiki w tym wątku i zaśmiecać grupę tematyczną.