    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Date: Mon, 16 Mar 2009 01:00:43 +0100

    wiadomości

    > Nieznajomość którego z powyższych zagadnień może zabić bez najmniejszego
    > ostrzeżenia w ciągu dziesięciu minut?

    A co to ma do rzeczy? Ja wiem, wielu to wie i dzis nie wiem jak mozna tego
    nie wiedziec.
    Dwoch doroslych facetow drwi z trzeciego, pomimo tego ze ten przyznal sie do
    bledu. Nie wszystkie rzeczy sa dla wszystkich jednakowo oczywiste i to jest
    powod zeby nazwac kogos glupkiem? Nie dosc, ze stworzyles flame, to jeszcze
    ciagniecie to bez najmniejszego sensu przeczac chocby przyjetym zasadom
    kultury, zapominajac przy tym najwyrazniej czemu sluzy grupa dyskusyjna i po
    co w ogole ktos zadaje pytanie. Czy aby na pewno, zeby uzyskac takie
    odpowiedzi? Na koniec zastanow sie ile razy w zyciu przytrafila Ci sie
    sytuacja w ktorej sam sobie sie dziwiles, ze mogles zrobic jakas glupote.
    Ilu stolarzy widziales z obcietymi palcami? Ile widziales wypadkow
    samochodowych w zyciu? Sa wylacznie zdarzeniami obiektywnymi, czy rowniez
    wynikiem nieprzemyslenia, zamyslenia, rutyny czy czego tam jeszcze? Zreszta
    po co ja to pisze, to przeciez oczywiste. Sam przycialem sobie czubki palcow
    w kosiarce do trawy, mimo ze kosilem nia z 10 lat i do dzis nie wiem jak to
    moglem zrobic. Zupelnie tak jak bym poszedl po to, zeby tak sie stalo. Tak
    bywa w zyciu, a Wy jak dzieci, jakby ciagle ponad tym. Co innego posmiac sie
    z glupich pomyslow, a co innego komus nawciskac nie udzielajac przy tym
    odpowiedzi.

    Pozdro.. TK