  • Data: 2009-03-17 17:23:38
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpokif$15m$1@news.interia.pl...

    > A od jakiegos czasu uslyszec mozna, ze caly ten kryzys to jakies celowe
    > dzialanie i tak naprawde sa osoby, ktore wiedza co robia, o co w tym
    > chodzi i jaki bedzie koniec. Ja za cienki jestem na to, zeby snuc
    > jednoznaczne teorie, ale z duza doza pewnosci wydaje mi sie, ze nia
    > madrego na to co sie dzieje. Przykladem tego moze byc "pompowanie"
    > pieniadza na rynek przez niektore kraje, a sytuacja nadal nie ulega
    > poprawie.

    Mechanizm pompowania kasy po mojemu wynika wprost z tego skad politycy
    (decydenci) biora kase na to by byc tymi politykami (czytaj: wybory). Jak
    sobie odpowiemy, bedziemy wiedziec skad ta hojnosc szczodra - naczynia
    polaczone. Przezabawny jest ostatnio Obama, krzyczacy, ze "ciekaw jest jak
    zarzad AIG wytlumaczy podatnikom tak wysokie premie" - klopot w tym, ze
    przed podatnikami odpowiada Obama, nie zarzad AIG. Ale lepiej niech kryzys
    idzie na koszt podatnika amerykanskiego, niz polskiego - szkoda, ze placa
    niewinni.

    > Niedlugo znacjonalizuja wszystkie banki, a dalej rynek nie zareaguje. :-)
    > Final bedzie taki, ze nie bedzie juz konkurencji miedzybankowej, tylko
    > jeden wielki bank panstwowy jak za PRLu. :-) Jak na moj gust powinno sie
    > pojsc troche inna droga, ale co tam pogadamy sobie. :-)

    Znacjonalizuja, ale potem sprzedadza - banki raczej niezadlugo beda w rekach
    panstwa.

    Ciekawe jest to, ze co jakis czas mamy kryzys, niby za kazdym razem z innych
    powodow, ale tylko niby...