  • Data: 2010-03-16 08:44:56
    Temat: Re: Oczyszczalnie InDran (glina)
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś z tu obecnych instalował / posiada
    > taką oczyszczalnię (specjalne "pustaki")
    > w "czystej, żywej" glinie ?
    > Jak to się sprawuje w praktyce ?

    bardzo poważnie rozważałem użycie tego systemu u siebie
    ale po podliczeniu wszystkiego, analizie za i przeciw,
    zdecydowałem się na oczyszczalnie z osadem czynnym

    u mnie największą wadą systemu InDran było to,
    że po terenie gdzie są maty nie można niczym jeździć
    i nie mogą być zakopane tak głęboko jak potrzebowałem

    a cenowo wyszło bardzo podobnie :-)

    jak masz glinę to musisz bardzo starannie wybrać technologie POŚ...
    nawet jeśli maty InDran będą pracować prawidłowo, to
    gdzieś oczyszczone ścieki trzeba odprowadzić
    inaczej zrobi się bajorko, choćby nie wiem jak magiczna oczyszczalnia była