  • 1. Data: 2010-03-15 08:39:16
    Temat: Oczyszczalnie InDran (glina)
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Czy ktoś z tu obecnych instalował / posiada
    taką oczyszczalnię (specjalne "pustaki")
    w "czystej, żywej" glinie ?
    Jak to się sprawuje w praktyce ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-03-16 08:44:56
    Temat: Re: Oczyszczalnie InDran (glina)
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Czy ktoś z tu obecnych instalował / posiada
    > taką oczyszczalnię (specjalne "pustaki")
    > w "czystej, żywej" glinie ?
    > Jak to się sprawuje w praktyce ?

    bardzo poważnie rozważałem użycie tego systemu u siebie
    ale po podliczeniu wszystkiego, analizie za i przeciw,
    zdecydowałem się na oczyszczalnie z osadem czynnym

    u mnie największą wadą systemu InDran było to,
    że po terenie gdzie są maty nie można niczym jeździć
    i nie mogą być zakopane tak głęboko jak potrzebowałem

    a cenowo wyszło bardzo podobnie :-)

    jak masz glinę to musisz bardzo starannie wybrać technologie POŚ...
    nawet jeśli maty InDran będą pracować prawidłowo, to
    gdzieś oczyszczone ścieki trzeba odprowadzić
    inaczej zrobi się bajorko, choćby nie wiem jak magiczna oczyszczalnia była

  • 3. Data: 2010-03-16 19:39:53
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > że po terenie gdzie są maty nie można niczym jeździć
    > i nie mogą być zakopane tak głęboko jak potrzebowałem

    No to u mnie jedno nie przeszkadza
    (conajwyżej kosiarka będzie jeździć)
    a drugie wręcz jest zaletą :-)

    > nawet jeśli maty InDran będą pracować prawidłowo, to
    > gdzieś oczyszczone ścieki trzeba odprowadzić
    > inaczej zrobi się bajorko, choćby nie wiem jak magiczna oczyszczalnia była

    Mam ew. taką możliwość i stosowną zgodę.

    Pzdr

    JKK