  • Data: 2010-10-06 09:25:26
    Temat: Re: Odbiór kominiarski
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Paź, 09:20, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > związane. No i tak zaczęła się rozmowa. Powiedział mi że ludzie dzielą się
    > na tych którym wydaje się że kominiarzom  najlepiej nawet nie wchodzić na
    > posesję, wziąć kasę i wystawić świstek i podziękować a drugim że przychodzi
    > taki jeden po to aby nawydziwiać na budowie i robić na złość nie wystawiając
    > świstka.
    > Co do tych drugich to g. prawda, są tacy kominiarze, którzy mają trochę
    > oleju w głowie i mają na sercu bezpieczeństwo klienta i własną

    Niekiedy kominiarz jest jednak naprawde zbedny :) Np. u mnie -> jeden
    komin, jeden kanal dymowy. Brak kanalow wentylacyjnych (went.
    mechaniczna). Komin murowal wujek mojej zony - gosc ktory w zyciu
    wymurowal setki kominow. Od dolu do gory mieszalem mu zaprawe,
    podawalem cegly, patrzylem czy muruje na pelne spoiny i wyrownuje
    zaprawe od srodka. Wszystko wymurowane perfekt, rowno etc. 30cm od
    zewnetrznej czesci komina nie przechodzi zadna platew, krokwia etc,
    nic drewnianego. No to po kiego mi kominiarz na dachu - co on u mnie
    mialby sprawdzic ? ;-)

    Czytalem wiele watkow dot. odbiorow i wielu ludzi z wentylacjami
    mechanicznymi mialo problemy z kominiarzami - bo ci na temat went.
    mechanicznej maja w wiekszosc nikla wiedze (choc zapewne sa wyjatki).
    I przez takiego niewiedzacego czarnucha masz miec problem z odbiorem
    domu ? Powinni ich lepiej szkolic, skoro maja taka "wladze" :) Wogole
    kominiarze to taka mala mafia - dziela sie na rejony (a de facto
    rejonizacji zadnej nie ma) - ot umowa na gebe i umawiaja sie na ceny
    (a to chyba karalne - powinien sie nimi na dodatek UOKiK zajac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.