  • Data: 2016-08-08 20:56:22
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2016 o 19:46 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Tez bylbym wniebowziety jakby mi ktos z nieba zeslal splacenie czesci
    > kredytu,
    > ktory zaciagnalem swiadomie.

    Zapomniałem na to odpowiedzieć - ja nie piszę o żadnym darowaniu długu.
    Piszę o "drugim życiu" dla części kredytobiorców ale na rynkowych zasadach
    - gdzie w tym co napisałem widzisz "darowanie części długu"?
    Frankowicze mają spłacić taki sam kredyt jak inni co wzięli w tym samym
    momencie co oni kredyt w PLN, na dokładnie takich samych zasadach lub
    nieco gorszych (średnie oprocentowanie vs. najniższe na rynku).
    Banki mają pokryć koszty kredytu, które pobrały od klientów, a wg części
    ekspertów nie poniosły.

    TG