  • Data: 2016-08-08 21:07:21
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 sierpnia 2016 20:53:48 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    . Ale wiekszosc frankowiczow raczej chcialaby przeliczenia na PLN
    > ze wzgledu na wzrost kursu franka, a tego przeciez BYLI SWIADOMI (i skonczmy
    > w koncu gadac, ze nie :-)
    I tu się nie zgadzamy- ja uważam że nie byli świadomi
    "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w
    błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego
    działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."
    Wg mnie pasuje idealnie ale ja nie prawnik;)

    > No nikt nie wie. Dlatego jak nie jestes przygotowany na taki scenariusz to
    > nie bierzesz kredytu. Proste.
    wszystkiego się przewidzieć nie da