  • Data: 2016-08-18 17:08:26
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-18 o 16:23, Kris pisze:
> [...]
    znaczy, az >zrozumialem. Wyszlo ze duza czesc umowy bedzie >mnie dotyczyla w
    >okreslonych sytuacjacjach. Na przyklad co moge >zrobic zeby dostac >karte. Dlaczego
    frankowicze nie czytali umow ze sa >zaskoczeni tym co >podposali?
    maczkiem. Czyli jakieś 80 stron normalnego druku.

    > Takie proste to nie jest bo często biorąc kredyt jest on spłacany przez konto- więc
    już musisz czytać o opłatach za konto.

    Bzdura. Alior nie wymaga konta do kredytu.

    > Mając konto domyślnie wydadzą kartę do konta więc cennik kart do zapoznania

    Karta nie jest obowiązkowa, można wyłączyć wydawanie karty podczas
    wnioskowania o konto.

    > Karta oczywiście ma domyślnie włączone ubezpieczenie więc kolejne pozycje z
    cennika+ kolejne regulaminy

    Bzdura. Alior nie ma ubezpieczeń do debetówek.

    > Tak to mniej więcej w bankach działa

    Oględnie mówiąc, mijasz się z prawdą.

    --
    Pete