  • Data: 2016-08-25 20:43:40
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 20:27:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wina bankow polega na tym ze chcialy zarobic. Na dodatek uczciwie.
    No nie zawsze uczciwie. Mbank już w sądach przegrywa, inne kwestia czasu wg mnie.
    >Niech sie frankowicze ciesza ze od bankow pozyczali a nie od mafi.
    A no własnie o tym piszę. Poszedł jeden z drugim nie do mafi a do banku dlatego aby
    go nie oszukano.
    > Banki sa instytucjami zaufania publicznego miedzy innymi dlatego ze nie >przysylaja
    fizykoterapeuty.
    Są tez nadzorowane przez organa państwowe, mają pewne przywileje i obowiązki też
    W przypadku kredytów denominowanych coś zawiodło