  • Data: 2014-01-27 09:33:01
    Temat: Re: Odkurzacz do domu ale nie tylko
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Jan 2014 09:04:55 +0100, Jacek

    > Miałem Rainbowa przez 2 tygodnie i myślę, że nie jest wart swojej ceny.
    > Trudno znaleźć coś w przyzwoitym stanie poniżej 2 tys.

    Kupiłem 2-3 lata temu odkurzacz piorący Numatic George za 1300 zł.

    Praktycznie po samym zakupie przegapiłem poziom wody w wiadrze (odsysałem
    bardzo mokry dywan) i silnik zassał. :0 Zanim to zauważyłem, mielił tak
    wodę z pianą z 5 minut. :P I działa nadal.

    Poza tym Grześ może działać coś a'la cyklon albo na worki. Z tym że ani
    razu go jeszcze na worku nie pędziłem. Gabarytowo nie jest specjalnie duży.

    Zaletą jest spore wyposażenie w standardzie, dają nawet worki. Wada, duża
    końcówka piorąca w pewnych sytuacjach ma problem ze szczelnością.

    --
    Pozdor Myjk