  • Data: 2012-01-05 09:27:35
    Temat: Re: Odpływ liniowy - przepustowosc
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-04 20:09, mkk pisze:
    > Jaka przepustowosc powinien miec odplyw liniowy do prysznica aby sie nie
    > przytykal? Podoba mi sie taki:
    > http://allegro.pl/kessel-linearis-basic-odplyw-linio
    wy-750-mm-i2036784442.html
    > ale ma przpustowosc tylko(?) 24l/min. Napelniajac doswiadczalnie wiadro 28
    > litrow, napelnilem je w jakies 50pare sekund... Przejmowaliscie sie w ogole
    > takim parametrem jak przepustowosc wybierajac odplyw?
    >
    > Pozdrowienia.

    Zamontowałem u siebie odpływ liniowy na wjściu do prysznica, gdyby nie
    mały silikonowy próg to lało by mi się na łazienkę. Popełniłem jeden
    błąd i woda potrafiła mi się przelewać przez ten próg - mój odpływ nie
    sięga od ściany do ściany, a ma po jakieś 10 cm luzu. Jak mocniej
    chlapnę wodą to "fala" przeleje się w tych miejscach przez prożek.
    Rozwiązałem ten problem przyklejając na te odcinki próg silikonowy.

    Wygląda to mw. tak

    XX_________________XX

    XX - ściana
    ___ - próg silikonowy
    ==== - odpływ

    Te dwa małe progi stykają się z krawędzią odpływu, a ten pod szybą
    również jest bardzo blisko odpływu, tak, że okapnik uszczelki jest już
    nad odpływem
    Generalnie po przyklejeniu tych małych progów nie mam problemu z wodą na
    łazience.

    Ariusz