    From: "tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odpływ liniowy spadek
    Date: Mon, 16 Feb 2009 02:58:07 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Witam.
    >
    > Do uzytkownikow, jaki powinien byc spadek do odwodnienia liniowego brodzika
    > i czy w ogole powinien byc?
    > Tak mi wychodzi, ze jaki kolwiek spadek bedzie powodowal uskok miedzy
    > plytkami brodzika, a reszta posadzki. Nie chce montowac kabiny, bylko szybe
    > za powiedzmy plecami. Im mniejszy spadek, tym uskok mniejszy, tylko
    > praktycznie jaki najmniejszy spadek ma sens?
    >
    > Pozdro.. TK

    Co prawda nie za bardzo kumam co to jest liniowy brodzik ale jesli chodzi o
    podloge pod prysznicem to daje spadek minimum okolo 2 cm/m. Na podloge stosuje
    specjalne drobnowymiarowe plytki, fabrycznie nalepiane na elastycznej siatce w
    wieksze kawalki, co ulatwia ich kladzenie. Stosowanie drobnych plytek,
    najczesciej szesciokatnych, eliminuje powstawanie jakichkolwiek zabkow czy
    uskokow na krzywiznach i umozliwia optymalne uformowanie spadkow tak aby woda
    nigdzie nie stagnowala i z kazdego punktu trafiala prosto do kratki sciekowej.
    Taka posadzka na ogol sie klienteli podoba.
    Wiec moja rada kup takie plytki, ktore oprocz wszelkich wad maja te zalete, ze
    na nich sie nikt nie posliznie i nie bedzie roznych rockendroli w brodziku
    wywijal:)
    Pzdr.