  • Data: 2016-09-19 22:20:27
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A to ma jakieś znaczenie kiedy buduje się dom parterowy z poddaszem
    nieużytkowym? -
    http://www.receptynadom.pl/wp-content/uploads/2015/0
    4/murlata_ocieplenie_Rys_2-730x489.jpg

    > Może jednak zmień materiał na beton komórkowy?
    > Wiesz już czemu Kris się uśmiechnął?

    Decyzji nie podejmuje się pochopnie. Lepsze znane zło, niż nieznany
    pumeks :-) Podpowiadajcie jak zrobić dobrze tym co mam, a nie że lepiej
    nie buduj to mniej spartaczą :-)

    > Co elektryk zrobi z brakującym uziomem?

    A co ma zrobić? Zamiar miał podłączyć odgromówkę i wewnętrzną
    rozdzielnie do tego otoku. Wspomniał że będzie przy tym dokonywał
    pomiarów i jak coś "parę szpilek" też będzie trzeba dać, ale te poza
    budynkiem (ale przy rozdzielni).

    Spytałem go o te wszystkie rzeczy i "raczej nietypowe jak na dom
    jednorodzinny", ale jeszcze jutro ma dać znać co udało się wymyślić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz