  • Data: 2016-09-19 22:38:44
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.09.2016 22:20, Mateusz Bogusz wrote:
    > A to ma jakieś znaczenie kiedy buduje się dom parterowy z poddaszem
    > nieużytkowym? -
    > http://www.receptynadom.pl/wp-content/uploads/2015/0
    4/murlata_ocieplenie_Rys_2-730x489.jpg

    Ma o tyle, że skosu nie ocieplasz ale obudowujesz styropianem żeby nic
    nie wystawało.
    A sufit zasypać. Żadnej wełny z rolki.

    > Decyzji nie podejmuje się pochopnie. Lepsze znane zło, niż nieznany
    > pumeks :-) Podpowiadajcie jak zrobić dobrze tym co mam, a nie że lepiej
    > nie buduj to mniej spartaczą :-)

    No to już wiesz.
    Murujesz na pełną spoinę bez wysunięcia (kapinosu) poza obrys fundamentu.
    Mają dać papę czy jakąś gotową taśmę separującą od fundamentu, są takie,
    i murujemy w cegiełkę czyli na zakładkę kolejne warstwy.
    W miejscach ścian działowych co spoinę mają dać blaszki żeby mieć do
    czego się dowiązać z działówkami.

    > A co ma zrobić? Zamiar miał podłączyć odgromówkę i wewnętrzną
    > rozdzielnie do tego otoku. Wspomniał że będzie przy tym dokonywał
    > pomiarów i jak coś "parę szpilek" też będzie trzeba dać, ale te poza
    > budynkiem (ale przy rozdzielni).

    Jak rozdzielnia będzie dotykała zewnętrznej ścianny to OK.

    > Spytałem go o te wszystkie rzeczy i "raczej nietypowe jak na dom
    > jednorodzinny", ale jeszcze jutro ma dać znać co udało się wymyślić.

    Bo nawet nie wiedział.
    Nie łączy się odgromu z ochroną.