  • Data: 2017-08-21 23:40:01
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 23:32:19 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ale tu się rozchodzi o te powietrzne do grzania wody, to może być zupełnie
    > inny klamot niż do grzania CO, być może pakują tam jakiś gówniany klimatyzator,
    > a klient buli 8 tysi zamiast 1500. Wcale bym się nie zdziwił :/

    Nie wiem - wiem tylko, że powietrzna żeby grzać z dobrym COPem w zimie
    przy ujemnych temperaturach to niestety musi swoje kosztować :) Nie mam
    aż takiego rozeznania w powietrznych. O ile gruntówek od środka i na żywca
    widziałem, macałem, a nawet podłączałem kilkanaście, to powietrzną chyba
    widziałem na oczy tylko raz i tylko z zewnątrz :-) Więc specem zdecydowanie
    nie jestem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.