  • Data: 2017-08-22 14:39:32
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-22 o 10:10, Myjk pisze:

    > Nawet przy -15sC PC PW oddaje więcej. Ale to musi być pompa do CO/CWU
    > (z dużymi wymiennikami powietrznymi),

    A dlaczego CO/CWU jak mnie interesuje TYLKO CWU?

    > a nie pompka do letniego
    > grzania CWU (z ze rurowym spiralnym wymiennikiem kanałowym)

    Średnio mnie interesuje czy w środku jest wymiennik spiralny czy
    krasnoludek, ma grzać wodę, i to właśnie jesienią i zimą najbardziej.

    > jak sobie przyjąłeś (po raz kolejny)

    Niby, że co sobie przyjąłem? Podałem parametry pompy PW, którymi chwali
    się producent. Ale nie chwali się parametrami dla powietrza poniżej zera.

    > (po raz kolejny)

    Po raz kolejny co?

    > do utwierdzenia się w przekonaniu, że PC to jakieś oszustwo.
    I z czego to wywnioskowałeś?