  • Data: 2020-04-29 19:22:42
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam nawet wyobraźni, żeby takie przekręty robić. Mało tego jestem sobie w stanie
    wyobrazić, że każde pieniądze można prześledzić łącznie z tym kto je wypłacił. Ok. są
    dziwne banki w dziwnych krajach ale nawet tam mają dostęp do wszystkich danych
    operacji. Po tych wszystkich aferach z bankami i przepływem pieniędzy system został
    jeszcze bardziej uszczelniony. Jakim cudem jeszcze takie cuda są możliwe. Rozumiem
    jeśli są to miliony to znajdą się tacy co przymkną oko za procent ale za tak małe
    pieniadze ktokolwiek będzie się narażał i ukryje takie transakcje?
    K.
    Stay safe