  • Data: 2014-02-15 10:15:08
    Temat: Re: Oferta na solary dla domku jednorodzinnego
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-15 01:02, k...@g...com pisze:

    > Całkowicie się z Tobą zgadzam i dlatego grzeję pompą ciepła wykorzystując w części
    ugrzane powietrze z wentylacji i ciepłą wodę po kąpaniu. Beż żadnego pierdolenia się
    jak by nie liczyć kilowatogodzina ciepła wychodzi mnie po jakieś 20 groszy lub trochę
    mniej. System działa i jest całkowicie przewidywalny.

    20 gr za 1 kWh w pompie powietrze-woda to zadziwiająco nisko.
    W Muratorze pisali, że trzeba liczyć 30 gr - po uwzględnieniu wszystkich
    elementów systemu ogrzewania (np. pomp).

    --
    MN